3 May 2015

Fakta Manusia Dengan Lipas

Assalamualaikum.

Tak tahu kenapa tetiba muncul idea giler tetengah mamee monster. Padahal dekat tangan makanan bukan lipas. Cer bayangkan kau pegang lipas? kejap kejap, dia naik atas tangan pastu merayap tang muka. haha! confirm menjerit bila terbayang, kan? haha, siapa suruh bayangkan.

Kau nak tahu tak Fakta Manusia Dengan Lipas? Manusia ni tak boleh tengok lipas, kerjanya menjerit je, padahal lipas tak care langsung. Dia tengok kau jalan pun dia dah macam lipas kudung (Dia memang lipas pun -..-") Kau pun jadi macam dia, lari macam lipas kudung. kah! Macam cousin aku, selagi lipas tak lari, selagi tu dia menjerit bagai nak sawan. Lipas mana nak layan.. kecuali bila kau dekat dengan dia, dia jalan la..

Aku bukan nak kutuk

Aku ada dua cara yang menarik untuk matikan lipas tu. Pertama, guna ridsect. Aku yakin ridsect hanya peningkan kepala dia, buat dia huyung and buat pura-pura mati. Kedua, cara paling afdal dan ternyata berkesan, pijak berjemaah dengan selipar. Confirm tak pura-pura mati mahupun pening. kah! selamat mencuba.

p/s: aku pernah bunuh lipas dengan buku nota sem lepas. Sem ni aku guna selipar.. kah!

No comments: