29 Apr 2015

First entry.

Assalamualaikum.

Fuh! sekian lama tak menatap dalam blog usang ni. Macam meremang sikit pasal lama tak update dan diprivatekan. ekeke.

permulaan 2015. (ceh, orang dah nak habis tahun daaa)

Aku delete semua entry aku yang mula-mula aku create dulu. hahahahaha! Masa tu kan zaman kegemilangan bahasa rempit. Aku jadi aq, Korang jadi kowang. Zaman sel-sel otak tak berhubung! Kesian dekat cikgu tadika yang mengajar. ahaks >,<

Kalau baca balik, macam -.-" Aku dah gelak macam dirasuk setan, dengan malunyaa. hahaa, bagi yang sering guna ayat wempitzz (dulu kan r, w -..-")  nanti bila korang dah meningkat remaja sikit, bila kau baca balik amende yang kau tulis, masa tu kau akan rasa macam tak guna je sekolah tinggi-tinggi. ahahaa!

Refresh balik amende yang ada dalam ni. Repair amende yang patut, Hahaha. Malu bakhangg. Mende aku tulis zaman dulu pun tak tahu. Oh yee, actually ni blog first aku sebelum littlebearinlove.blogspot.com. kenapa boleh terjadi dua blog? nanti aku ceritakan. aicewahh.

Rasanya takde benda dah nak explain. so, bye2
 

No comments: